Ops!:P

Hej igen! Förlåt att jag inte har varit seg i uppdateringen. Jag har varit hos min pappa i helgen. Jag blir nästan jödad när jag kommer dit för jag får så mycket sötsaker!:) I torsdags var jag på skoldansen och det var bugg! Jag ska vara ärlig och säga att det inte är min favorit dans.Jag har slagit in en del julklappar. Jag har blivit en av tomtens nissar! hihi^^ Ska julhandla mer sedan.
Var det något mer?....JO! Angående tävlingen så var det en bloggare som heter Foki som hade den och inte jag! Gå in på google och sök hennes namn för att titta på hennes blogg. Förlåt att jag var slarvig med att berätta det!
Tack ska ni ha som komenterade och tipsade mig:PSka ni slå in julklappar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0